آمار بازدید
امروز:
733
ديروز:
1706
ماه:
51167
سال جاری:
876548
كل:
3756911
تاریخ : يکشنبه 6 تير 1400
کد 770

دستاوردی مهّم در قطب پژوهشی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

انتشار محتوای چندرسانه ای آموزشی اندازه گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی

محتوای چندرسانه ای آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما، به عنوان یکی از دستاوردی مهّم قطب پژوهشی طراحی و ساخت تجهیزات گازرسانی استان آذربایجان شرقی، تدوین و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: ترنسمیترها، ابزاری مهم است که امکان اندازه گیری کمیت های مختلف و تبدیل آن به سیگنال های  استاندارد و قابل انتقال را فراهم می نماید.
توحیدی ادامه داد: با توجه به اهمیت کنترل فشار و دما در صنایع مختلف، به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور و تکنولوژی بالای بکار رفته در طراحی و ساخت ترنسمیترهای گازرسانی،  این شرکت با همکاری دانشگاه تبریز در پژوهشی جامع  به بررسی و شناخت تکنولوژی، طراحی و ساخت ترانسمیتر های فشار و دما اقدام نموده و براساس نتایج حاصل از این پروژه، محتوای چندرسانه ای جامع آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما تدوین گردیده است.
وی اظهار داشت: این محتوا با دارا بودن اطلاعات بسیار جامع نظیر: انواع ترنسمیترهای دما و فشار و کاربردهای آن، بوردهای الکترونیکی، پروتکل های ارتباطی، استانداردها و تست های مربوطه، نمایشگر و کالیبراسیون و... به عنوان مرجعی آموزشی و علمی، قابلیت بکارگیری توسط متخصصین و کاربران صنایع مختلف را داراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: این محتوا در سامانه رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و با اخذ تاییدیه فنی ثبت نرم افزار از دفتر حقوقی سازمان فن آوری اطلاعات ایران، آماده انتشار می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh