آمار بازدید
امروز:
1604
ديروز:
2448
ماه:
48721
سال جاری:
876300
كل:
3751333
تاریخ : يکشنبه 13 تير 1400
کد 787

تقدیر ازفعالان عرصه فرهنگی، دینی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

فعالان عرصه فرهنگی، دینی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در نشستی که با رویکرد بررسی عملکرد فرهنگی سازمان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، برابر مصوبات شورای فرهنگی شرکت، از فعالان عرصه فرهنگی شرکت گاز تقدیر بعمل آمد.
مدیرعامل شرکت در این نشست صمیمی گفت:  فعالان فرهنگی به عنوان بازوهای توانمند شرکت، نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی داشته و این مراسم بهانه ای است برای تقدیر از این عزیزان که بدون هیچ چشم‌داشت و  با علاقه، قریحه شخصی و احساس مسؤولیت شرعی و اجنماعی در اعتلای فرهنگ سازمان تلاش می نمایند.
سیّدرضا رهنمای توحیدی افزود: شیوع بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی را به سمت فضای مجازی و به صورت غیرحضوری سوق داده و امروز فضای مجازی به عنوان یک رسانه قدرتمند در ارتقای برنامه‌های فرهنگی ایفای نقش می نماید.
خاطرنشان می گردد : حجت الاسلام والمسلمین سیّدرسول چاووشی، امام جماعت اداره مرکزی به عنوان روحانی نمونه صنعت نفت کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین بهنام اصولی، امام جماعت اداره گاز منطقه 5 تبریز و مبلّغ دینی؛ همچنین دکتر عزیز خدایی، محقق و مدرّس علوم قرآنی، که از طریق تولید محتوا در حوزه دین و فرهنگ، احکام و فقه اسلامی و انتشار در فضای مجازی، همیار بخش فرهنگی شرکت بوده اند، به همراه تعدادی از همکاران فعال بخش فرهنگی شرکت، در این نشست صمیمی مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
نظرات شما
captcha refresh