آمار بازدید
امروز:
132
ديروز:
1094
ماه:
32962
سال جاری:
874507
كل:
3708138
تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1400
کد 811

همزمان با هفته دولت :

4روستای آلمان جدید، خضرکندی، یوزبنده، قرخ بلاغ شهرستان اهر گازدار شد

همزمان با هفته دولت، 4 روستای آلمان جدید، خضرکندی، یوزبنده، قرخ بلاغ شهرستان اهر گازدار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، عزیزی عزیزی، رئیس اداره گاز شهرستان اهر در آیین افتتاح این پروژه که با حضور مقامات شهرستانی برگزار شد گفت: با توسعه گازرسانی و بهره مندی 99.65 درصدخانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی، اهر شهرستان سبز استان گردید.
وی با اشاره به سایر پروژه های فعال گازرسانی در شهرستان اهر، افزود: هم اکنون گازرسانی به 3 روستا و 8 واحد صنعتی در حال اجرا می باشد.
عزیزی درخصوص گازرسانی به بخش روستایی اظهار داشت: درصد بهره مندی از نعمت گاز طبیعی در خانوارهای روستایی شهرستان اهر به 99.30 درصد رسیده و تعداد 178 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده اند.
وی همچنین با اشاره به وضعیت آب و هوایی منطقه و حاصلخیزی آن برای رونق بخش کشاورزی و توسعه دامپروری تصریح کرد: تأمین گاز بخش های کشاورزی و تولیدی، ارزش افزوده و رونق اقتصادی برای شهرستان به همراه خواهد داشت.
رئیس اداره گاز شهرستان اهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر پروژه های اجرایی در راستای حفظ پایداری و بالانس شبکه گازرسانی اظهار داشت: تکمیل اجرای خط تغذیه 10 اینج برای تامین شبکه پایدار گاز، زمینه را برای ایجاد واحد گلخانه ای و صنایع سنگین تسهیل و مهیا نموده است.
نظرات شما
captcha refresh