آمار بازدید
امروز:
480
ديروز:
1897
ماه:
41972
سال جاری:
871385
كل:
3741593
تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1400
کد 814

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

با بهره برداری از پروژه های هفته دولت، خانوارهای تحت پوشش گاز در استان به 99.5 درصد افزایش می یابد

با بهره برداری از پروژه های هفته دولت، خانوارهای تحت پوشش گاز در استان به 99.5 درصد افزایش می یابد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی در توضیح این خبر افزود: با بهره برداری از گاز 49 روستای استان با 1115 خانوار، شمار خانوارهای روستایی بهره مند از گاز به 325919 خانوارافزایش می یابد.
وی با اشاره به سایر پروژه های گازرسانی در شرکت گاز اظهار داشت: هم اکنون گازرسانی به 176 روستای استان با شتاب مطلوبی در حال اجرا می باشد که با تداوم روند فعلی، تمامی تعهدات گازرسانی در سال 1400 را عملی خواهیم نمود.
توحیدی از رشد چشمگیر گازرسانی به بخش های تولیدی و صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: این بخش های زیرساختی با اولویت، تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت و در حال حاضر 8721 واحد صنعتی جزء و عمده مصرف کننده گاز طبیعی می باشند.
وی با اشاره به عملکرد اجرایی در خصوص مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به واحد های تولیدی و صنعتی ادامه داد: از زمان اجرای مصوبه شورای اقتصاد تا کنون(هفته دولت سال1400)، گاز 752 واحد مشمول مصوبه تأمین گردیده و گازرسانی به 257 واحد باقیمانده نیز در دستور کار شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: در راستای حفظ پایداری جریان گاز مصرفی مشترکین در فصول سرد سال و آمادگی برای مواجهه با شرایط بحران احتمالی ناشی از شرایط آب و هوایی در نیمه دوم هر سال، اقدامات فنی و پیشگیرانه از جمله بازدیدهای میدانی، مقاوم سازی شبکه های گازرسانی، افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی، سرویس و تعمیرات اساسی تاسیسات و... در شرایط آب و هوایی مناسب و غالباً در نیمه اول سال انجام می گردد که امید است مجموعه این تلاش ها با همیاری مشترکین عزیز در مصرف بهینه، منجر به تحقق اهداف برنامه ریزی شده این حوزه باشد.
نظرات شما
captcha refresh