آمار بازدید
امروز:
34
ديروز:
1460
ماه:
42337
سال جاری:
870828
كل:
3742607
تاریخ : دوشنبه 15 شهريور 1400
کد 815

شورای اقامه نماز شرکت گاز استان آذربایجان شرقی شایسته تقدیر شد

بر اساس ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، شرکت گاز با کسب رتبه قابل قبول در اجرای دستورالعمل ها، شایسته تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دبیر شورای اقامه نماز این شرکت در این خصوص گفت: عملکرد اجرایی سال 99 شرکت در حوزه اقامه نماز با محوریت میزان تحقق تکالیف و مأموریت های عمومی و اختصاصی و  بارگذاری مستندات در سامانه سجاده، با کسب امتیاز 808 از هزار، شایسته تقدیر گردید.
بر اساس این گزارش: بازدید دوره ای از نمازخانه های ادارات تابعه در تبریز و شهرستان ها، ساماندهی فضای نمازخانه ها بر اساس چک لیست های مربوطه، برگزاری نماز جماعت در ادارات در چارچوب دستورالعمل های بهداشتی ایام کرونا و متناسب با وضعیت همه گیری بیماری و براساس ابلاغ کمیته بحران استانداری و شیوه نامه های ارسالی شورای اقامه نماز شرکت ملی گاز ایران، برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی، تقدیر از خادمین نماز و فعالان عرصه فرهنگی و مذهبی،  برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی غیرحضوری برای کارکنان و اعضای خانواده ایشان، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال و تبلیغ فرهنگ نماز با بهره گیری از دانش اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در قالب سخنرانی و... نظرسنجی میزان رضایت از عملکرد و تعاملات شورای اقامه نماز شرکت در اجرای برنامه ها، نظارت بر حسن اجرای مصوبات و شیوه نامه های مربوطه و... بخشی از اقدامات اجرایی در حوزه اقامه نماز شرکت گاز استان می باشد.
نظرات شما
captcha refresh