آمار بازدید
امروز:
965
ديروز:
2697
ماه:
41466
سال جاری:
871869
كل:
3740181
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1400
کد 819

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس، درس مقاومت و ایثار تا آزادی و استقلال است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، درس مقاومت و ایثار تا آزادی و استقلال است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شرکت گاز که با حضور جانشین فرماندهی سپاه عاشورا و مدیرکل حفظ، آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران و مسؤولین شرکتی برگزار گردید، سیّدرضا رهنمای توحیدی گفت: دفاع مقدّس درس آموزی برای مردم و دشمن بود، درسی از ایمان، استقامت و وحدت و یکپارچگی برای مردم که بدون تجهیزات نظامی پیشرفته و با دفاعی جانانه، وجبی از خاک خود را به بیگانگان ندادند و درسی مهّم برای دشمن بودتا فکر هرگونه تعدّی به خاک ایران و حمله نظامی را از سر بیرون اندازد.
وی با اشاره به تداوم دفاع مقدّس افزود: دیروز در میادین جنگ و با جانفشانی و ایثار آزادی و آزادگی خود را حفظ نمودیم و امروز نیز در عرصه جنگ نرم و حملات سایبری و تحریم های ظالمانه، با اراده و عزمی جزم در خودکفایی و حفظ خون شهیدان تلاش می نماییم.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز شاهد نفوذ 99/5 درصدی گاز طبیعی و توزیع عادلانه رفاه در اقصی نقاط استان هستیم.
سردار عباسقلی زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا نیز در جمع صمیمی ایثارگران و رزمندگان شرکت گاز گفت: توصیف دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان در گفته ها و سخنرانی ها نمی گنجد و چنین مراسمی صرفاً اعلام حضور در صحنه و ارج نهادن به ایثار و ادای دین به خون پاک شهدا از طریق نشر آثار و ارزش های نظام مقدّس جمهوری اسلامی می باشد.
وی اظهار داشت: دفاع مقدس یادآوری تقسیم بندی ناعادلانه و جنگ نابرابر ایران و سایر جهان است که با رمز توکل بر خدا، اطاعت از فرامین رهبر فرزانه و اتحاد و همبستگی، حتی مشتی از خاک کشور نیز نصیب بیگانگان نشد.
 خاطر نشان می گردد در این مراسم ضمن پیگیری امور مربوط به ایثارگران و جانبازان شرکت، با اهدای لوح از زحمات این عزیزان تجلیل بعمل آمد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh