آمار بازدید
امروز:
540
ديروز:
2187
ماه:
50408
سال جاری:
876287
كل:
3755012
تاریخ : دوشنبه 26 مهر 1400
کد 843

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

دستیابی به نرخ مشارکت 70 درصدی کارکنان در امور شرکت

بر اساس آمار سامانه مکانیزه نظام پیشنهادات شرکت گاز استان، نرخ مشارکت جویی کارکنان در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، به 70 درصد افزایش یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در مراسم تقدیر از برترین های سال 1399 حوزه نظام پیشنهادات گفت: نظام پيشنهادات سیستمی مبتنی بر مدیریت مشارکتی است كه از طريق آن مي توان به يافته هاي ذهني و انديشه سرمايه هاي انساني در حل مسايل و راه حل هاي بهينه، در نیل به اهداف سازمانی و بهبود مستمر امور اجرایی دست یافت.
سیّدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به روند رو به رشد نظام پیشنهادات در شرکت افزود: مقایسه آمار 5 ساله نظام پیشنهادات از سال 94 تا 99 حاکی از روند مطلوب مشارکت کارکنان در امور اجرایی می باشد.
وی با تأکید بر لزوم ارتقای همه جانبه نظام پیشنهادات در حوزه های مشارکت جویی، سرانه پیشنهاد، موارد مصوب و اجرایی نمودن آن ها، اظهار داشت: تأکید بر کیفیت پیشنهاد و هدایت کارکنان به تغییر روش های اجرایی و بکارگیری ایده های نو در امور محوله، زمینه ساز ترویج و جلب مشارکت جویی و نهایتاً ارتقای بهره وری سازمانی خواهد بود.
توحیدی تصریح کرد: نظام پیشنهادات این شرکت، موفقیت های چشمگیری در عرصه صنعت گاز و سطح استانی داشته که امید دارد این روند با بهبود مستمر، بیش از پیش تداوم داشته باشد.
لازم به ذکر است در مراسم تقدیر از برترین های نظام پیشنهادات شرکت گاز که با حضور تنی چند از نمایندگان کمیته های تخصصی و پیشنهاد دهندگان برتر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، ضمن بررسی گزارش عملکرد این حوزه و نقاط قوت و قابل پیشرفت، بر اجرای دقیق برنامه های پیش بینی شده در سال 1400  و نیل به اهداف مربوطه تأکید گردید.
خاطرنشان می گردد برترین های نظام پیشنهادات در حوزه های: کمیته های برتر ستادی، مناطق و شهرستان ها، دبیران برتر، پیشنهاد دهندگان برتر از حیث پیشنهادهای کمی، کیفی و تعداد پیشنهادات مصوب، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
نظرات شما
captcha refresh