آمار بازدید
امروز:
1628
ديروز:
2448
ماه:
48745
سال جاری:
876324
كل:
3751357
تاریخ : چهارشنبه 28 مهر 1400
کد 850

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

هماهنگی اعضای کارگروه استانی مقابله با حوادث مصرف کنندگان گاز برای فرهنگ سازی مصرف ایمن

اعضای کارگروه استانی مقابله با حوادث مصرف کنندگان گاز، برای هم اندیشی درخصوص نحوه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن از گاز طبیعی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گرد هم آمدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری در توضیح این مطلب گفت: کارگروه استانی مقابله با حوادث مصرف کنندگان گاز در پی اجرای پروژه علمی، پژوهشی انجام شده توسط این شرکت با موضوع بررسی علل اصلی وقوع حوادث یادشده در استان و با هدف شناسایی تمامی سازمان ها و دستگاه های اجرایی ذیربط که نقشی در کاهش حوادث را دارند، تشکیل گردیده است.
وی افزود: بعد از وقفه ای که بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا در برگزاری جلسات کارگروه بوجود آمده بود، امسال در آستانه ورود به فصول سرد سال تداوم فعالیت های این کارگروه مطابق دستورالعمل های ستاد استانی مبارزه با کرونا و متناسب با شرایط، در اولویت اجرایی قرار گرفته است.
قنبری ادامه داد: اعضای این کارگروه متشکل از کارشناسان: امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، اداره استاندارد، صدا و سیما، راه و شهرسازی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اورژانس، آتش نشانی، پزشکی قانونی، نظام مهندسی و بیمه تجارت نو می باشد که با هدف بررسی راهکارها و نتایج پروژه علمی و اتخاذ راهکارها و تدابیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تشکیل گردیده است.
سخنگوی شرکت درخصوص ماحصل این جلسه هم اندیشی اظهار داشت: بررسی مهم ترین علل بروز حوادث طی 5 سال بر اساس نتایج پروژه پژوهشی و تکلیف  کلیه دستگاه های اجرایی در عمل به مسؤولیت اجتماعی و بکارگیری کانال های ارتباطی موجود ادارات در اطلاع رسانی مخاطرات گاز طبیعی درصورت سهل انگاری مشترکین، تأکید بر اطلاع رسانی از طریق رسانه استانی و... از مهم ترین سرفصل های مورد بررسی و هم اندیشی در جلسه بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز با اشاره به تداوم جلسات و اقدامات کارگروه مقابله با حوادث استان، خاطرنشان کرد: امسال از تمامی ظرفیت های موجود در فرهنگ سازی مصرف ایمن از گاز بهره خواهیم برد تا در سایه همیاری مردم فهیم استان، شاهد خسارت های جانی و مالی برای مشترکین گاز نباشیم.
 
نظرات شما
captcha refresh