آمار بازدید
امروز:
547
ديروز:
1094
ماه:
33377
سال جاری:
874922
كل:
3708553
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
کد 865

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

میزان رضایت ذینفعان از عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مطلوب ارزیابی شد

بر اساس نتایج نظرسنجی سالانه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، میانگین رضایت ذی نفعان از خدمات این شرکت در سال 99، مطلوب ارزیابی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی شرکت با اعلام این خبر گفت: هر ساله، سنجش میزان رضایت ذی نفعان از عملکرد شرکت بر اساس نظام نامه نظرسنجی از ذینفعان شرکت ملّی گاز ایران و توسط مؤوسسات معتبر علمی و دانشگاهی اجرایی گردیده و بر اساس نتایج مربوطه، هدف گذاری و برنامه ریزی های لازم صورت می پذیرد.
غلامرضا قنبری افزود: این نظرسنجی در حوزه های مختلف مشترکین (جزء و عمده)، مراجعین، نمایندگان جامعه، همسایگان، ذینفعان اصلی(شرکت ملی گاز ایران) و پیمانکاران صورت پذیرفته و نتایج مربوطه در جلسات متعدد بر اساس شاخص های اجرایی پایش می شود.
وی اظهار داشت: هدف از تشکیل شرکت ها، مؤسسات، نهادها و سازمان ها، پیگیري تحقق اهداف مشخصی است که از جمله این اهداف، ارائه خدمات و خلق ارزش براي مشتریان و ذینفعان سازمان است از این رو شناخت درست و کامل ذینفعان یکی از بخش هاي اصلی و هنر تصمیم گیري راهبردي می باشد.
قنبری با اشاره به اجرای این طرح توسط مؤسسات دانشگاهی معتبر ابراز امیدواری کرد: با شناسایی دقیق نیازها و نقاط قوت و ضعف عملکرد اجرایی و تدوین راهکارهای اصلاحی، گامی مهم در مشتری مداری برداشته و رضایت کامل ذینفعان حاصل گردد.  
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: بررسی روند سه ساله نظرسنجی، حاکی از ارتقای میزان رضایت مردم از خدمات شرکت در سال 99 نسبت به سال های قبل می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh