آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
1094
ماه:
32830
سال جاری:
874375
كل:
3708006
تاریخ : دوشنبه 8 آذر 1400
کد 876

رئیس اداره گاز شهرستان مرند:

همزمان با هفته بسیج، گازرسانی شهری و روستایی در شهرستان ویژه مرند به اتمام رسید

همزمان با هفته بسیج و با اتمام آخرین پروژه گازرسانی روستایی، شهرستان مرند به شهرستان سبز از لحاظ گازرسانی تبدیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای اویندین که با حضور سرکارخانم دکتر معصومه پاشایی، نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند و همچنین جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد، رئیس اداره گاز مرند به تشریح پروژه افتتاحی پرداخت و گفت: روستای اویندین در قالب آخرین پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان مرند با 84 خانوار تحت پوشش و نصب 141 علمک به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.
یحیی قاسم زاده افزود: گازرسانی در شهرستان مرند با اجرای 1673 کیلومتر شبکه گاز و تحت پوشش قرار دادن 75902 خانوار شهری و روستایی به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: پس از اتمام گازرسانی در بخش خانگی، اولویت اداره گاز در این شهرستان حفظ و نگهداری و بروزرسانی تجهیزات گازرسانی و توسعه گاز در بخش صنعتی به منظور ایجاد ارزش افزوده خواهد بود.
قاسم زاده به عملکرد گازرسانی در بخش صنعتی اشاره و اظهار داشت: بیشترین تعداد گازرسانی به واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد استان به شهرستان مرند تعلق یافته که با تحت پوشش قرار دادن 171 واحد صنعتی از 221 واحد مشمول شهرستان، عملکرد مطلوبی در ارتقای بخش صنعتی داشته است.
رئیس اداره گاز شهرستان مرند خاطرنشان کرد: 197 ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری گاز در شهرستان مرند وظیفه تأمین و حفظ و پایداری جریان گاز مصرف مردم را بر عهده دارد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh