آمار بازدید
امروز:
195
ديروز:
1897
ماه:
41687
سال جاری:
871100
كل:
3741308
تاریخ : شنبه 18 دي 1400
کد 888

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی :

برنامه ریزی استراتژیک و تدوین نقشه راه، مهم ترین رکن در نیل به بهره وری است

مدیرعامل درجلسه کارگروه توسعه مدیریت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه ریزی استراتژیک و تدوین نقشه راه، مهم ترین رکن در نیل به بهره وری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت در این جلسه که با حضور دکتر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حجت الاسلام دکتر بابایی معاون ستاد اقامه نماز استان و اعضای کارگروه توسعه مدیریت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: طرح ریزی اهداف استراتژیک و تدوین نقشه فرآیندهای اجرایی، با ارتقای سطح بلوغ سازمانی زمینه همگامی با تغییرات محیطی و تکنولوژیکی در حوزه  صنعت توزیع گاز را فراهم می نماید.
سیّدرضا رهنمای توحیدی در این جلسه ضمن اشاره به حوزه های مهّم مدیریت عملکرد و مدیریت دانش در شرکت گاز اظهار داشت: ایجاد بستر  مناسب برای یادگیری و ارتقای دانش و بهره وری ، یکی از مهم ترین اهداف استراتژیک شرکت گاز استان است.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد و ارائه بازخورد در سطح دستگاه های اجرایی زمینه شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود را فراهم می نماید، تصریح کرد: مهم ترین عامل در ارزیابی ها،  همسو سازی شاخص های سنجش ارزیابی عملکرد با ماموریت سازمانها و دستگاههای اجرایی است.
لازم به ذکر است معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه، اشتراک گذاری دانش در بین دستگاههای اجرایی را از اهداف برنامه ارزیابی عملکرد  بیان نموده و ادامه داد: با توجه به عملکرد مطلوب شرکت گاز در حوزه مدیریت دانش و خصوصی سازی خدمات، ماتریس مشارکت راهبردی بر مبنای کارت های امتیازی متوازن(BSC)، توسعه زیر ساخت ادارات گازرسانی و طرح ریزی اهداف استراتژیک، اشتراک گذاری این توانمندی ها با سایر دستگاههای اجرایی منجر به ارتقاء بهره وری در استان خواهد گردید.
 
 
نظرات شما
captcha refresh