آمار بازدید
امروز:
1454
ديروز:
1897
ماه:
42946
سال جاری:
872359
كل:
3742567
تاریخ : دوشنبه 20 دي 1400
کد 889

شرکت کننده آذربایجانی موفق به کسب عنوان برتر در جشنواره علمی، فرهنگی شهید سلیمانی شد

با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سلیمانی که به همّت شرکت ملّی گاز ایران در سراسر کشور و در سطح کارکنان و خانواده آنان برگزار گردید، شرکت کننده آذربایجان شرقی در بخش ساخت کلیپ، نفر برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان در این خصوص گفت: در این رویداد مهّم علمی و فرهنگی در کشور که با نام رشادت ها و مجاهدت های سردار دل ها مزین و اتمام یافت، با استقبال خانواده شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در بخش های مختلف موضوعی همراه بوده است.

حمید رحمانی با اشاره به شعار این جشنواره که مبتنی بر گاز، ایثار، خدمت و بصیرت بود، اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم برای حضور حداکثری و اعلام همگانی کارکنان شرکت گاز  در تداوم راه  این شهید مدافع حق صورت پذیرفته بود.

خاطرنشان می گردد در مراسم اختتامیه این جشنواره که به صورت وب کنفرانس با حضور مهندس چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران و یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان برگزار شد، پرهام آهور، در بخش ساخت کلیپ در سطح کشور نفر برتر معرفی و با اهدای لوح و جایزه از زحمات نامبرده تقدیر بعمل آمد.

 

نظرات شما
captcha refresh