آمار بازدید
امروز:
332
ديروز:
1460
ماه:
42635
سال جاری:
871126
كل:
3742905
تاریخ : دوشنبه 20 دي 1400
کد 890

جلسه هم اندیشی دستگاه های خدماتی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد

در راستای ایفای مسؤولیت های اجتماعی و کاهش زمان ارائه خدمات به ذینفعان مشترک، جلسه به اشتراک گذاری تجربیات موفق شرکت گاز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه های خدماتی استان، به میزبانی شرکت گاز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، گفت: برگزاری جلسه هم اندیشی و اشتراک گذاری تجارب موفق دستگاه های خدماتی، راهبردی برگرفته از مصوبات کارگروه توسعه مدیریت بوده که با هدف دانش افزایی، رعایت صرفه و صلاح اقتصادی و بهبود عملکرد جمعی سازمان ها در خدمت رسانی به مردم، امروز محقق شده است.

سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن معرفی شرکت گاز استان و استراتژی های اجرایی در نیل به اهداف سازمانی افزود: این شرکت در سال 68 در گستره سه استان شمال غرب کشور و  از سال 77 با ماهیت خدماتی مستقل فعالیت های خود را آغاز نموده و تاکنون با گازرسانی به تمامی شهرها و 2/98 درصد خانوار روستایی تمامی تعهدات گازرسانی مصوب خود را در استان محقق ساخته و در تداوم پروژه های عمرانی، گازرسانی به 110روستا در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار و گازرسانی به 158 روستا در مرحله اتمام قرار دارد.

وی اظهار داشت: خدمات ارائه شده در  شرکت گاز استان در قالب 62 فرآیند تدوین و بر اساس نقشه استراتژیک و اهداف و چشم انداز سازمانی عملیاتی می شود.

توحیدی مهم ترین تجارب ارزنده قابل ارائه در شرکت را مباحث مدیریت دانش، ارزیابی مدیران به روش 360 درجه، نظام پیشنهادات، پایش اهداف استراتژیک بر اساس مدل BSC اعلام و تصریح کرد: هدف بهینه کاوی، بهبود فعالیت ها برای نیل به بهترین وضعیت ممکن از لحاظ صرفه اقتصادی، کارایی و اثربخشی بوده که نهایتاً سطح مورد انتظار ذینفعان سازمانی را نیز برآورده سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از میزبانی و اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در تجمیع و بهبود عملکرد دستگاه های خدماتی استان گفت: هدف از این هم اندیشی و به اشتراک گذاری دانش، پیوند سازمانی در ارتباط با گروه بندی های زیربنایی در سطح استان است تا با تغییر شیوه های ارزیابی و ادغام فرآیندهای مشترک، زمینه مناسب تری برای رقابت و بررسی عملکردهای اجرایی فراهم گردد.


 

نظرات شما
captcha refresh