آمار بازدید
امروز:
206
ديروز:
1897
ماه:
41698
سال جاری:
871111
كل:
3741319
تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400
کد 898

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

57 پروژه گازرسانی، ارمغان دهه مبارک فجر در استان آذربایجان شرقی

به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 57 پروژه گازرسانی در استان آذربایجان شرقی مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.
سیّدرضا رهنمای توحیدی در توضیح پروژه های  قابل افتتاح در دهه مبارک فجر افزود: گازرسانی به 44 روستای استان و 6 پروژه جنبی، شامل احداث خط تغذیه لوپ اهر، ساختمان نگهبانی و امداد مکانیزه جلفا، ساختمان حراست و پست امداد مرند، مقاوم سازی 5 ایستگاه  T.B.S  مرند، بازسازی و مقاوم سازی 10 مورد ایستگاه  T.B.S  تبریز و مقاوم سازی خط لوله گاز کارخانه تبریز کف و کلجار مرند در ایام ا... دهه مبارک فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر، کلنگ گازرسانی به 7 روستای بستان آباد نیز به زمین زده خواهد شد.
توحیدی اظهار داشت: به رغم اینکه در سال های اخیر از لحاظ تامین اعتبار و محدودیت منابع ناشی از شرایط اقتصادی موجود و افزون بر آن وضعیت کرونایی، سخت‌ترین شرایط کاری و اجرایی در تاریخ این شرکت بود اما به فضل خداوند قادر و با اتخاذ تدابیر لازم، همّت و تلاش جمعی همکاران ساعی و بکارگیری راهکارهای علمی و روش های نوین، روند اجرای پروژه‌های عمرانی بدون وقفه استمرار داشته و این تلاش تا بهره مندی همگانی مردم شریف استان از این نعمت الهی  تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: با اتمام پروژه های دهه مبارک فجر و تحقق برنامه های پیش بینی شده و مصوب، 990 خانوار جدید روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و درصد خانوارهای روستایی استان به 98/44ارتقا خواهد یافت.
 
نظرات شما
captcha refresh