آمار بازدید
امروز:
80
ديروز:
2187
ماه:
49948
سال جاری:
875827
كل:
3754552
تاریخ : شنبه 2 بهمن 1400
کد 899

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبرداد:

تا پایان دهه فجر امسال، بهره مندی خانوارهای روستایی به 98/44 درصد افزایش خواهد یافت

با به ثمر رسیدن پروژه های دهه مبارک فجر، بهره مندی خانوارهای روستایی استان به 98/44درصد افزایش خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام خبر فوق گفت: در ایام دهه فجر امسال در بخش روستایی گاز 44 روستا به بهره برداری رسیده و عملیات گازرسانی در 7 روستا نیز آغاز خواهد شد.
سیّد رضا رهنمای توحیدی افزود: هم اکنون یک میلیون و 710 هزار مشترک در قالب 326219 خانوار تحت پوشش گاز طبیعی هستند که با احتساب پروژه های دهه مبارک فجر، 990 خانوار جدید به این شمار بهره مندی افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی شهری و روستایی به زودی اتمام خواهد یافت، اظهار داشت: پروژه های مقاوم سازی شبکه و خطوط گازرسانی و حفظ و نگهداری تأسیسات، مهم ترین پروژه های عمرانی شرکت گاز پس از بهره مندی خانوارها خواهد بود.
توحیدی ادامه داد: برای تأمین گاز خانوارهای روستایی پروژه های دهه فجر، 190 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأمین گاز تولیدی و صنعتی در استان اشاره و تصریح کرد: تا کنون حدود 10 هزار واحد صنعتی جزء و عمده به مدار مصرف گاز شهری متصل گردیده و نزدیک رسانی گاز به بخش های صنعتی مصوبه شورای اقتصاد 67 درصد تحقق یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: دهه فجر، فرصتی است تا با ارائه گزارش اقدامات خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی، امید و نشاط مردم شریف استان را زنده نگه داشته و با ارتقای کمی و کیفی خدمات و حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی صادقانه به مردم،  سهمی در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم.
 
 
نظرات شما
captcha refresh