آمار بازدید
امروز:
423
ديروز:
1203
ماه:
38101
سال جاری:
882449
كل:
3699138
تاریخ : يکشنبه 22 خرداد 1401
کد 993

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

صرفه جویی مهم ترین مصداق آینده نگری در جامعه است

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: صرفه جویی مهم ترین مصداق آینده نگری در جامعه است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی با حضور در برنامه تلویزیونی سحرلر افزود: اطلاع رسانی مصرف بهینه، بهانه ای برای تکرار اهمیت استفاده مؤثر و مطلوب از انرژی و آینده نگری در حفظ سرمایه های ملّی کشور به منظور نیل به رشد و شکوفایی همه جانبه اقتصادی و اجتماعی در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه منابع گاز طبیعی همیشگی نیست، اظهار داشت: متأسفانه ایران از پرمصرف ترین کشورهای جهان در بخش انرژی می باشد و این موضوع باید از طریق تنویر افکار عمومی، آموزش کودکان و خانواده ها و سیاست های قانونی و بازدارنده  نهادینه سازی شود.
کمالی با اشاره به یکی از طرح های موفق شرکت ملّی گاز ایران در کاهش مصرف گاز تصریح کرد: طرح بهینه سازی مصرف موتورخانه ها فرصتی مناسب و قابل استفاده برای مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی است تا با استفاده از تسهیلات رایگان اعطایی از سوی شرکت ملی گاز ایران، اقدام موثری در مدیریت مصرف و کاهش هزینه های سربار خانوار بعمل آورند.
 وی ادامه داد: از زمان آغاز اجرای این طرح 3930 واحد موتورخانه ای برای بهره مندی از مزایا و تسهیلات پیش بینی شده، ثبت نام نموده اند.
سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به راهکارهای مهم کاهش مصرف گاز اظهار داشت: انتخاب وسایل گرمایشی متناسب با مساحت فضای حرارتی مربوطه، عدم استفاده از شومینه به عنوان گرمایش، تنظیم دمای محیط در بازه دمای زندگی (بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد)، تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دارای شیشه دو جداره، عایق کاری لوله های آب گرم موتورخانه و بازدید دوره ای از تاسیسات، تبدیل سیستم موتورخانه به پکیج به منظور کاهش مصرف گاز از جمله راهکارهای کاهش مصرف گاز می باشد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh