آمار بازدید
امروز:
423
ديروز:
1203
ماه:
38101
سال جاری:
882449
كل:
3699138
تاریخ : چهارشنبه 1 تير 1401
کد 997

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

گذر 3 ماه از سال با وقوع 42 حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مشترکین گاز

در 3 ماه نخست سال جاری، 42 حادثه ناگوار به دلیل بی احتیاطی مشترکین استان آذربایجان شرقی در بکارگیری نکات ایمنی گاز طبیعی به وقوع پیوسته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با اعلام این خبر گفت: با وقوع  این حوادث ناگوار،5 نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده و 8 نفر مصدوم شده اند.
وی ادامه داد: متأسفانه به رغم توصیه های مکرر در زمینه مصرف ایمن گاز طبیعی، کماکان بی احتیاطی و سهل انگاری در این امر، قربانی می گیرد و با وجود بکار بستن ساده ترین روش های پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، برخی از مشترکین با عدم رعایت این نکات، جان خود و خانواده شان را به خطر می اندازند.
قنبری افزود: در تحلیل گزارش حادثه 3 ماهه استخراجی، علّت اصلی گاز گرفتگی عدم وجود کلاهک استاندارد و دلیل بروز انفجار و آتش سوزی نشت گاز از شیر مصرف به دلیل عدم نصب درپوش بیان شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بار دیگر از مشترکین گاز درخواست نمود: این شرکت در راستای ادای مسؤولیت اجتماعی خود ضمن اجرای پروژه های مهم پژوهشی و استخراج علل و عوامل بروز حادثه، نسبت به اطلاع رسانی پیام های ایمنی از طریق سایت شرکت گاز استان به آدرس: nigc-eazar.ir اقدام کرده، لذا از کلیه مشترکین عزیز تقاضا دارد در راستای حفظ جان خود و عزیزان شان، این نکات را بیش از پیش رعایت کنند.
 
 
نظرات شما
captcha refresh