مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سالجاری، میزبان 113 ملاقات مردمی و رسیدگی به درخواست های حضوری مشترکین بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ضمن دیدار مستقیم مدیرعامل با مردم و آگاهی از نیاز آن ها، تمامی درخواست ها ثبت و به منظور مرتفع نمودن مشکلات مطروحه در چارچوب قانون ، مورد پیگیری قرار گرفته و نتایج لازم به متقاضی اعلام می شود.
این گزارش می افزاید: نظرات مردمی و ارائه پیشنهادات سازنده هر زمان راهگشای ارائه خدمات بهتر به مردم می باشد لذا کانال های ارتباطی شامل: سایت شرکت، بخش نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و روابط عمومی به شماره تماس 04134424406 آماده دریافت نظرات مردمی می باشد.
لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت گاز استان در روزهای سه شنبه هر هفته آماده استماع دیدگاه های مردمی و رسیدگی به درخواست های مردمی به صورت حضوری می باشد.