آمار بازدید
امروز:
574
ديروز:
1665
ماه:
44763
سال جاری:
868037
كل:
3877819
تاریخ : چهارشنبه 3 دي 1399
کد 660

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

نشت یابی تجهیزات و تاسیسات گازرسانی، رویکردی مهم در بهره برداری ایمن و کاهش هدر رفت گاز می باشد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: نشت یابی تجهیزات و تاسیسات گازرسانی، رویکردی مهم در بهره برداری ایمن و کاهش هدررفت گاز می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: این شرکت با نشت یابی 24147 کیلومتر شبکه گازرسانی و 841270 انشعاب گاز طی سال گذشته، از شرکت های پیشرو در این خصوص می باشد.
وی با اشاره به وقوع زلزله سال گذشته در شهرستان­های میانه و سراب افزود: عملیات نشت یابی در این شهرستان ها به صورت چندباره انجام یافته و همچنین با توجه به قدمت شبکه های گازرسانی در کلان شهر تبریز، نشت یابی تاسیسات گازرسانی آن، در دوره های 6 ماهه و دوبار در سال انجام می پذیرد.
توحیدی به برنامه ریزی دقیق، تجهیزات پیشرفته و اقدامات شاخص در حوزه نشت یابی تأکید و اظهار داشت: نشت یابی، از ارکان اصلی پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، مقاوم سازی و تعمیرات تجهیزات گازرسانی، جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملّی و کاهش آلایندگی های زیست محیطی می باشد.
وی تصریح کرد: امسال 20 دستگاه پیشرفته نشت یابی به تجهیزات مورد استفاده در این حوزه افزوده شده و فرآیند نشت یابی در تمامی شهرستان های استان به صورت هم زمان مورد اقدام قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تاکید نمود: امسال کل نشتی­های زیر­زمینی کشف شده به تعداد 1792 مورد و کلیه نشتی­های درجه یک فوقانی به تعداد 5783 مورد برطرف گردیده و با توجه به نشت­یابی کامل کلیه خطوط­ گازدار­ و انشعابات طی چند سال اخیر، روند نشتی زیرزمینی کاهش چشمگیری داشته و درحال حاضر با تمهیدات بعمل آمده، عملیات رفع نشتی در سریع­ترین زمان ممکن انجام می­پذیرد.
 
نظرات شما
captcha refresh