آمار بازدید
امروز:
81
ديروز:
1798
ماه:
61588
سال جاری:
873090
كل:
3804161
تاریخ : يکشنبه 25 فروردين 1398
کد 199

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

جانبازان شاغل، الگوی کارکنان در عرصه کار و اخلاق می باشند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، گفت: جانبازان شاغل، الگوی کارکنان در عرصه کار و اخلاق می باشند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و جمعی از جانبازان شرکت با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب شهر تبریز، این روز را گرامی داشتند.
حجه الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت گاز استان در ارائه خدمات بهینه به مردم  و همچنین تقدیر از جانبازان شاغل در این شرکت گفت:جانبازان با جانفشانی در 8 سال دفاع مقدس، از خاک وطن دفاع نمودند و اکنون نیز با خدمت رسانی صادقانه به مردم حافظ این نظام مقدس اسلامی می باشند.
سیدرضا رهنمای توحیدی در این دیدار صمیمی ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد شرکت گاز استان در سال گذشته گفت: خوشبختانه سال 97 علیرغم تمامی تحریم ها و مشکلات جدی اقتصادی، به تمامی اهداف گازرسانی پیش بینی شده سال دست یافته ایم و با اجرای  810 کیلومتر شبکه گازرسانی، 56 هزار مشترک جدید به شمار مشترکان گاز استان افزوده شده و 142 روستای دور افتاده استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده است.
خاطرنشان می گردد در این دیدار صمیمی با اهدای لوح توسط نماینده ولی فقیه در استان به تلاش جانبازان شرکت گاز استان ارج نهاده شد.
 
نظرات شما
captcha refresh