آمار بازدید
امروز:
1203
ديروز:
1665
ماه:
45392
سال جاری:
868666
كل:
3878448
تاریخ : شنبه 1 مرداد 1401
کد 1014

شرکت گاز، میزبان سمینار مدیریت دانش دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی

سمینار مدیریت دانش دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور پژوهش و فن آوری شرکت با اعلام این خبر گفت: این  نشست تخصصي، با هدف به اشتراك گذاري تجربيات عملي و كاربردي و دانش افزايي در استقرار نظام نامه مديريت دانش دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شده است.
محمدرضا سخندانی افزود:  مدیریت دانش یا مدیریت اندوخته های علمی، به معنای در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات و اندوخته های علمی است و شامل استراتژی و راهکارهایی برای شناسایی، ایجاد، چرخش و مدیریت تجارب ارزشمند در سازمان ها بوده و از این رو برگزاری چنین نشست های مشترکی بین دستگاه های استانی، زمینه هماهنگی های لازم در زمان بحران را فراهم می کند.
وی ادامه داد: امسال برگزاری 14 دوره آموزشی به منظور توانمند سازي مهندسان و سفيران دانش، همچنين دوره هاي بازآموزي مديريت دانش و سامانه مديريت دانش ادارات جزو برنامه های اجرایی قرار گرفته است.
رئیس امور پژوهش و فن آوری شرکت گاز استان با اشاره به عملکرد 4 ماهه اول سال جاری در حوزه مدیریت دانش شرکت، تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و بهینه کاوی از شرکت های برتر در این حوزه، ارتقای نرم افزاری، جمع بندی و اطلاع رسانی دانش های ثبت شده در سامانه به همکاران برای بکارگیری، آسیب شناسی موانع اجرایی و برگزاری اتاق فکر و... از جمله اقدامات مهم در سال جاری بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh