آمار بازدید
امروز:
60
ديروز:
1254
ماه:
43781
سال جاری:
867226
كل:
3878559
تاریخ : جمعه 4 شهريور 1401
کد 1047

جانشین ومشاور مدیر عامل شرکت گازاستان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

با افتتاح و بهره برداری ازگازرسانی به 3روستا، شهرستان هریس در آستانه شهر سبز قرار گرفت.

همزمان با دومین روزهفته دولت ،مراسم آغاز بهره برداری از گازرسانی به 3 روستای شهرستان هریس با حضور مدیر عامل شرکت گازاستان، فرماندار، جمعی از مسؤولین و اهالی محترم روستای تازه کند سفلی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری پروژه گازرسانی به 3 روستا ی شهر هریس، جانشین و مشاور مدیرعامل این شرکت گفت: هم اکنون تمامی شهرها و حدود 99.5 درصد خانوار روستایی شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

سیّد امیر رضوی گفت: با به ثمر رسیدن پروژه گازرسانی به 3 روستای باقیمانده این شهرستان، شاهد بهره مندی تمامی خانوار شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود و این شهرستان جزء شهرستان های سبز استان خواهد بود.

رضوی ادامه داد: برای اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر41 میلیاردریال هزینه شده است که با بهره برداری از این پروژه 38 خانوار روستا های تازه کند سفلی ، محمود آباد و دیزج ور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ، روز به روز شاهد افزایش توزیع رفاه در مناطق محروم هستیم و برای تأمین گاز ، صعب العبورترین مسیرهای کوهستانی و سنگی نیز شکافته شده تا شاهد بهره مندی شهرها و روستاها از نعمت پاک و ارزان گاز طبیعی باشیم.
نظرات شما
captcha refresh