آمار بازدید
امروز:
48
ديروز:
1254
ماه:
43769
سال جاری:
867214
كل:
3878547
تاریخ : يکشنبه 6 شهريور 1401
کد 1052

بهره برداری از گاز 6 روستای شهرستان کلیبر همزمان با هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان کلیبر به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره گاز شهرستان کلیبر در آیین افتتاح این پروژه گازرسانی که با حضور امام جمعه و فرماندار و سایر مسؤولین شهرستانی برگزار شد، گفت: پروژه گازرسانی به 6 روستای کلیبر با تحت پوشش قرار دادن 200 خانوار روستایی و صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
حسن آقانژاد اظهار داشت: تاکنون حدود 18 هزار مشترک در شهرستان کلیبر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و این روند با شتاب مطلوبی تداوم داشته و در آینده نزدیک شاهد اتمام گازرسانی در بخش روستایی خواهیم بود.
وی به سایر پروژه های گازرسانی در شهرستان کلیبر اشاره و افزود: گازرسانی به 28 روستای این شهرستان در دست اجرا بوده که با به ثمر رسیدن این پروژه ها، درصد خانوار شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی به 98 درصد افزایش خواهد یافت.
رئیس اداره گاز شهرستان کلیبر تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه منابع انرژی زمینه ساز تحول اقتصادی بوده و با رعایت اعتدال در مصرف گاز طبیعی علاوه بر تأمین مستمر جریان گاز بخش خانگی، با فراهم نمودن امکان انتقال این انرژی به بخش صنایع می توان در جهت ایجاد صرفه اقتصادی گام های مهمی برداشت.
نظرات شما
captcha refresh