آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : دوشنبه 4 مهر 1401
کد 1076

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

با نگهداری و تعمیرات اساسی، آماده توزیع مستمر گاز در اقصی نقاط استان هستیم

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با انجام تعمیرات اساسی و حفظ و نگهداری تأسیسات گازرسانی در فصول کاری، آماده توزیع مستمر جریان گاز در زمستان هستیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع زودهنگام سرما در استان و افزایش مصارف خانگی، در فصول گرم با بازدیدهای مدون، نشت یابی، عملیات تعمیراتی و حفظ و نگهداری مدون تأسیسات گازرسانی، آمادگی تأمین پایدار جریان گاز مصرفی مردم فراهم می شود.
وی با اشاره به اقدامات ویژه شرکت در حوزه حفظ و نگهداری تأسیسات گازرسانی ادامه داد: در نیمه ابتدایی سال بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه گاز256 هزار انشعاب و 174 ایستگاه تقلیل فشار شهری و صنایع نشت یابی شده و بر اساس سامانه مکانیزه، برنامه مدون تعمیرات و نگهداری تحقق یافته است.
کمالی افزود: از برنامه‌های مهم شرکت گاز در آستانه فصل سرد، برگزاری مانور‌های عملیاتی و امدادی، اجرای طرح مقاوم سازی ایستگاه‌ها و شبکه‌های گاز استان، نوسازی شبکه‌های گازرسانی و برگزاری مستمر جلسه های مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می باشد.
این مقام مسئول شرکت گاز مدیریت مصرف و توجه به سراسری بودن شبکه گاز کشور را مهم ترین الزام شهروندی در قبال نعمت الهی گاز برشمرد و اذعان داشت: رعایت دمای رفاه 18 تا 21 درجه اصلی ترین راهکار صرفه جویی در بخش خانگی بوده و فراموش نکنیم که کاهش هر یک درجه از دمای منزل تا 6 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد.

 
نظرات شما
captcha refresh