آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : دوشنبه 11 مهر 1401
کد 1080

تجلیل از ایثارگران شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته دفاع مقدّس

همزمان با هفته دفاع مقدّس، مراسم بزرگداشت مقام خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این مراسم صمیمی با حضور امیر دریادارعباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت گاز استان، پدر بزرگوار و مادر گرانقدر شهید مدافع امنیت، حسین اجاقی و ایثارگران شاغل برگزار شد.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این جمع صمیمی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید اجاقی که برای حفظ امنیت جامعه جان خود را طبق اخلاص گذاشت، گفت: هفته دفاع مقدس، بهانه ای برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای حق علیه باطل و تجدید پیمان با آرمان های مقدس این عزیزان در حفظ انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه می باشد.
امیر دریادارعباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این مراسم به وظیفه خطیر ایثارگران پس از جنگ تحمیلی اشاره و افزود: اکنون مهم ترین دِین ایثارگران و جانبازان به هم سنگر های شهیدشان پس از 8 سال دفاع جانانه از میهن اسلامی، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی در انتقال دست اوردهای این نظام به نسل آینده کشور می باشد.
وی اظهار داشت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی، جهاد خودکفایی در کشور است که علی رغم تحریم ها و نظام سلطه گری غرب، با تکیه بر توانمندی داخلی به تجهیزات روز دنیا مسلح شده ایم.
در این جمع صمیمی مادر شهید اجاقی با بیان سجایای اخلاقی پسر خلف و ولایتمدارش گفت: در آخرین روز پیاده روی اربعین پس از عرض ارادت محضر حضرت ابوالفضل العباس (ع) در  حرم حضرت سیدالشهدا (ع) دست به دعا برای فرج آقا امام زمان (عج) و حفظ دین و ایمان مردم سرزمینم بودم و تنها دعایی که برای خانواده ام داشتم عاقبت به خیری فرزندانم بود که یک روز پس از رسیدن به زادگاهم خبر اجابت دعا و شهادت فرزند رشیدم، حسین به من رسید، امیدوارم همانگونه که من دعاگوی فرزندم بودم او نیز شفیع من در روز محشر باشد.
لازم به ذکر است شهید حسین اوجاقی در اغتشاشات اخیر در مقابل مصلای حضرت امام خمینی (ره) تبریز به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
 
نظرات شما
captcha refresh