آمار بازدید
امروز:
1634
ديروز:
1430
ماه:
44975
سال جاری:
869035
كل:
3877214
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401
کد 1081

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

پست امداد مکانیزه، پاسخگوی 36 هزار 517 تماس مشترکین گاز بوده است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر بهره برداری این شرکت گفت: پست امداد گاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی در زمان بروز اتفاق و حادثه و یا درخواست راهنمایی درخصوص بکارگیری گاز طبیعی می باشد.
خسرو آریان پور با اشاره به بیشترین تماس های مردمی در 6 ماهه اول سال افزود: درخواست راهنمایی و مشاوره و اطلاع از قطعی گاز بیشترین علت تماس مشترکین گاز بوده است.
وی مکانیزه بودن عملیات امدادی شرکت گاز را مهم ترین ویژگی در شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکردی دانست و اظهار داشت: هر 6 ماه بر اساس ضبط مکالمات، تعیین دقیق زمان حضور امدادگر در محل، اخذ گزارش اقدام و.... نسبت به بررسی عملکرد اقدام و بر اساس نتایج نسبت به تدوین اقدامات اصلاحی اقدام می شود.
آریان پور تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی در صف اول خدمت رسانی به مشترکین محترم قرار داشته و در زمان بروز حادثه با مدیریت بحران در کاهش تبعات و شدت حوادث تلاش دارند.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان با شروع فصول سرد سال و بکارگیری وسایل گرمایشی ضمن یادآوری شماره 194 امداد گاز استان خاطرنشان کرد: امدادگران تلاشگر شرکت گاز استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی، ارائه راهنمایی و نکات ایمنی و اقدام در زمان بحران خواهند بود.
نظرات شما
captcha refresh