آمار بازدید
امروز:
1075
ديروز:
4446
ماه:
46086
سال جاری:
870813
كل:
3908538
تاریخ : پنجشنبه 5 آبان 1401
کد 1093

رئیس روابط عمومی شرکت ملّی گاز ایران:

اخلاق حرفه ای و همدلی سازمانی شرط موفقیت روابط عمومی های صنعت گاز کشور

رئیس روابط عمومی شرکت ملّی گاز ایران در دومین روز از نشست آموزشی، هم اندیشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور در تبریز گفت: اخلاق حرفه ای و همدلی سازمانی شرط موفقیت روابط عمومی های صنعت گاز کشور است.
عباس اعظمی در ادامه سخنان خود ضمن عرض تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی کاظم افزود: امروزه روابط عمومی های سنتی و وظیفه محور منسوخ و این حوزه به مراجع تحلیلی با نگاهی غیرانتفاعی و ذینفع محور تبدیل شده که نیازها و دیدگاه های ذینفعان را به عنوان ورودی فرآیندهای اجرایی خود قرار می دهند.
وی تداوم برگزاری نشست های علمی و آموزشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور را از مهم ترین برنامه های روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران دانست و اظهار داشت: مرزهای دانش با سرعت در حال جابجایی بوده و  استقرار روابط عمومی هوشمند، آموزش و توانمندسازی از طریق برگزاری چنین نشست هایی زمینه ساز پویایی و انسجام در نیل به اهداف سازمانی خواهد بود.  
رئیس روابط عمومی شرکت ملّی گاز ایران با تأکید بر نگاه اجتماعی در ایفای وظایف سازمانی اظهار داشت: همه ما جزئی از ساختار کل جامعه می باشیم و لازم است با احترام به دیدگاه ها و بهره گیری از شیوه های اثربخش در ارتقای فرهنگ سازمانی و نهادینه سازی اخلاق حرفه ای تلاش کنیم تا با هر ملیت و قومیتی دست در دست هم در مسیر آبادانی ایران حرکت کنیم.
لازم به ذکر است جلسه پرسش و پاسخ روسای روابط عمومی و بررسی چالش های اجرایی این واحد، دوره آموزشی، سخنرانی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران درخصوص موازنه تولید و مصرف گاز کشور  و... از پلن های دومین روز نشست آموزشی، هم اندیشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور به میزبانی آذربایجان شرقی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh