آمار بازدید
امروز:
1079
ديروز:
1430
ماه:
44420
سال جاری:
868480
كل:
3876659
تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402
کد 1226

رئیس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملّی گاز ایران:

ارزیابی پیش نگر، راهکاری اصولی برای تصمیم گیری درست سازمانی است

رئیس امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملّی گاز ایران در جلسه ارزیابی عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: ارزیابی پیش نگر راهکاری اصولی برای تصمیم گیری درست سازمانی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ملکی ضمن اشاره به رویکرد امور بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملّی گاز ایران در سال 1402، افزود: در سال جاری اهداف کلان این حوزه بر اساس منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و فرمان 8 ماده ای ایشان و سیاست های دولت مردمی تبیین شده و برنامه های میان مدت منطبق بر 9 طرح اولویت دار وزارت نفت تعیین و در سطوح اجرایی با رویکرد فرآیند محور و توجه ویژه به ارزیابی و انطباق روش های جاری با دستورالعمل های قانونی مورد اقدام قرار خواهد گرفت.
وی به نقطه قوت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در فرآیند ارزیابی عملکرد اشاره و اظهار داشت: بدنه انقلابی و تلفیق تجربه و جوان گرایی در این شرکت و بهره گیری از مزیت تعالی سازمانی و نیروی جوان و کارآمد مطابق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از مزیت های سازمانی این شرکت است.
ملکی تصریح کرد: بی عملی مهم ترین آفت سازمانی بوده و همه مسؤولین می بایست با عملکرد و ادبیات صریح و سلیس در تحقق جهاد تبیین حرکت کنند، بدون شک عملکرد مطلوب و دغدغه مند، صدای آبادانی ایران اسلامی را رساتر خواهد کرد.
رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملّی گاز ایران تاکید کرد: گفتمان و ادبیات تذهیب نفس با محوریت گام دوم انقلاب، تعارض منافع و شناسایی موقعیت های بالقوه فساد سازمانی و شاخص های عملکردی، ملاک ارزیابی شرکت های گاز استانی در بحث سلامت اداری خواهد بود.
لازم به ذکر است در این دوره از ارزیابی دستورالعمل ها و فرآیندهای اجرایی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حوزه های عملکردی مورد بررسی قرار گرفته شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh