آمار بازدید
امروز:
991
ديروز:
1430
ماه:
44332
سال جاری:
868392
كل:
3876571
تاریخ : يکشنبه 24 ارديبهشت 1402
کد 1233

فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در صف اول جهاد تبیین قرار دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به بهانه روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن ارج نهادن به تلاش سکانداران عرصه ارتباط و اطلاع رسانی گفت: فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی در صف اول جهاد تبیین قرار دارند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی با اشاره به اهمیت روابط عمومی های نوین در ایجاد تعاملات سازنده بین مردم و سازمان افزود: امروزه روابط عمومی ها با سلاح تبلیغات و شفاف سازی  عملکرد در اقناع و جلب رضایت عمومی تلاش دارند.
وی اظهار داشت: در این برهه از تاریخ کشور، مدیریت رسانه و افکار عمومی مهم ترین رویکرد در ارتقای فرهنگی جامعه بوده و  روابط عمومی‌ها بهترین کسانی هستند که می‌توانند روایت صحیح را داشته و شایعات را مدیریت کنند.
کمالی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین و صدور بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت این موضوع در عرصه روابط عمومی اشاره کرد و بیان داشت: جهاد تبیین یک راهبرد برای دادن اطمینان به مردم از طریق روایت درست است  و روابط عمومی با تکیه بر دانش عمیق و هنر خلاقانه و کاربردی در شکل گیری ارتباط موثر و سالم ایفای نقش می‌نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان به ضرورت تعامل دوسویه رسانه و روابط عمومی ها اشاره و تصریح کرد: رسانه ها، بازوان توانمند روابط عمومی ها در طی مسیر اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات موثر با مردم می باشند لذا ضرورت دارد با ایجاد پیوست رسانه ای مناسب سازمان در نیل به اهداف تلاش کرد.
 
نظرات شما
captcha refresh