آمار بازدید
امروز:
0
ديروز:
4446
ماه:
45011
سال جاری:
869738
كل:
3907463
تاریخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402
کد 1234

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

اطلاع رسانی صریح و به موقع حاصل تعامل و همراهی رسانه ها است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اطلاع رسانی صریح و به هنگام علی الخصوص در بحث ناترازی تولید و مصرف گاز طبیعی و مدیریت بحران افت فشار گاز حاصل تعامل و همراهی رسانه ها است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت ضمن تقدیر از همراهی صمیمانه اصحاب قلم و رسانه در انعکاس ثمرات گازرسانی و ارتقای شاخص های رفاه در استان افزود: این همراهی در زمستان سخت سال گذشته که با ناترازی مصرف و تولید گاز طبیعی نمود عینی داشت که با جهاد استانی و اطلاع رسانی صریح و شفاف اصحاب قلم و رسانه شاهد همراهی مردم در مدیریت مصرف گاز بوده و در سایه این تعامل همگانی در هیچ نقطه ای از استان افت فشار یا قطع گاز نداشتیم.
وحید رضازاده آذری به رویکرد ویژه رسانه ای شرکت گاز اشاره و اظهار داشت: در سال جاری ضمن تداوم همکاری با اصحاب قلم و رسانه علی الخصوص رسانه استانی ضمن تدوین پیوست رسانه ای و سناریوی ارتباطی در ارتقای تعاملات سازنده با این قشر توانمند تلاش خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی و خبری، برگزاری دوره های آموزشی، تور رسانه ای، ، تالار گفتگو و... از مهم ترین برنامه های سال جاری در حوزه خبر و رسانه خواهد بود.  
رضازاده با اشاره به اینکه می بایست از رویکرد نوین ارتباطی و اطلاع رسانی در اقناع و رضایت ذی نفعان بهره جست، تصریح کرد: امسال بیش از هر زمان دیگر، نیل به جهاد تبیین و شفاف سازی عملکرد در خدمت رسانی صادقانه به مردم نیازمند همراهی و همگامی رسانه ها خواهد بود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: تولید محتواهای رسانه ای، جهاد استانی و تفاهم نامه های همکاری با ادارات و دستگاه های اجرایی، پژوهش های علمی و اجتماعی و همکاری با مراکز دانشگاهی و ... در صدر عملکرد روابط عمومی شرکت گاز در سال گذشته قرار دارد.
نظرات شما
captcha refresh