آمار بازدید
امروز:
4272
ديروز:
2145
ماه:
46760
سال جاری:
871019
كل:
3907289
تاریخ : يکشنبه 25 تير 1402
کد 1272

شفافیت و انضباط مالی، ویژگی برجسته گزارش عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

گزارش عملکرد شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست مجمع عمومی سالانه شرکت ملّی گاز ایران به لحاظ شفافیت و انضباط مالی، مقبول معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در نشست های سالانه مجمع عمومی مدیرعامل شرکت مربوطه، گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال مالی گذشته ارائه می‌دهد که گزارش یادشده، شامل مواردی از جمله اهداف و برنامه‌ها و پروژه‌های اجراشده ، فرصت‌ها، چالش‌ها، تهدیدها، مزایای شرکت، عملکرد مالی، منابع، مصارف و عملکرد هیئت‌مدیره است.
چگنی، معاون وزیر نفت و رئیس مجمع عمومی ضمن تقدیر از گزارش مقبول شرکت گاز استان در این مجمع گفت: عملکرد این شرکت با لحاظ موقعیت سردسیر در گذر از زمستان سرد و مدیریت بحران افت فشار و تأثیر بر روند مطلوب توزیع گاز در کشور از طریق بهینه سازی مصرف گاز در استان ستودنی است.
نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارش های مالی و عملکردی سال 1401  اظهار داشت: این شرکت در سال گذشته با جذب بهینه بیش از 94 درصد بودجه های مصوب، عملکردی فراتر از تعهدات گازرسانی داشته و در تمامی شاخص های اجرایی اعم از شبکه گذاری، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و روستاهای بالای 20 خانوار و...  به رقمی بالاتر از 100 درصد دست یافته است.
لازم به ذکر است نشست‌ مجمع عمومی عادی شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز ایران برای رسیدگی به عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران (رئیس مجمع عمومی)، اعضای مجمع، حسابرسان مستقل و بازرسان قانونی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های تابع در سالن نشست‌های شرکت ملی گاز ایران تشکیل شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh