آمار بازدید
امروز:
4131
ديروز:
2145
ماه:
46619
سال جاری:
870878
كل:
3907148
تاریخ : چهارشنبه 5 دي 1397
کد 140

برگزاري كارگاه تخصصي - آموزشي پدافند غير عامل در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

كارگاه تخصصي - آموزشي پدافند غير عامل از سوي سازمان بسيج كارمندي سپاه عاشورا و با همكاري پايگاه مقاومت بسيج حضرت سيدالشهداء (ع) شركت گاز استان آذربايجان شرقي در محل سالن مركز آموزش شركت گاز استان آذربايجان شرقي برگزار گرديد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی : اين كارگاه يك روزه  با بهره گيري از اساتيد مجرب مديريت پدافند غير عامل سپاه عاشورا و با هدف ارتقاء سطح علمي و دانش بسيجيان و به كارگيري توان و پتانسيل گسترده بسيج در امر پدافند غيرعامل برگزار گرديد.
 در آغاز اين دوره آموزشي سرهنگ اسكندري مسئول سازمان بسيج كارمندي سپاه عاشورا  ضمن خير مقدم به حضار از همكاري خوب و شايسته فرماندهي و شوراي پايگاه حضرت سيدالشهداء (ع) و مسئولين شركت گاز استان در برگزاري اين دوره تقدير نموده و برگزاري دوره هاي آموزشي و تخصصي در زمينه هاي مختلف براي بسيجيان را كه از منويات مقام معظم رهبري(مدظله) مي باشد را امري ضروري دانسته و بر آمادگي و هوشياري نيروهاي بسيجي در مقابله با هر گونه تهديدات دشمن تأكيد نمودند .
این گزارش حاکی است در این کارگاه آموزشی فرماندهان ، مسئولين تحليل و بررسي ، مسئولين عمليات و بكارگيري پايگاه هاي تابعه حوزه هاي سازمان بسيج كارمندي حضور داشتند .
 
نظرات شما
captcha refresh