آمار بازدید
امروز:
108
ديروز:
1430
ماه:
43449
سال جاری:
867509
كل:
3875688
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1403
کد 1441

نماینده مجلس: پوشش 99.7 درصدی گاز درآذربایجان شرقی، مصداق تعهد و خدمت است

نماینده مردم شهرستان ویژه میانه در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، از روند مطلوب گازرسانی در این استان تقدیر و پوشش99.7 درصدی گاز طبیعی در شهرها و روستاها را مصداقی بر تعهد و خدمت رسانی صادقانه دانست.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دیدار این نماینده مجلس با مدیرعامل شرکت گاز با هدف بررسی آخرین وضعیت گازرسانی علی الخصوص در  شهرستان  میانه و توسعه گاز در بخش های زیرساختی صنعت و تولید بوده است.
عبدالهی نماینده مردم میانه با تشکر و قدردانی از خدمات مهم و صادقانه شرکت گاز در تأمین انرژی پاک و در دسترس گاز طبیعی که زمینه توسعه پایدار و ارتقای شاخص های رفاه را در پی دارد، افزود: نهادینه سازی مصرف بهینه و انتقال گاز به بخش های صنعتی و زیرساختی استان اولویتی مهم در حوزه گازرسانی بوده و نمایندگان مردم در مجلس همراهی و همیاری لازم را با شرکت گاز در این خصوص خواهند داشت.
در ادامه این دیدار نادر کمالی، مدیرعامل شرکت گاز استان، ضمن آرزوی توفیق برای نماینده این حوزه انتخابیه، اظهار کرد: آخرین پروژه گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان میانه  در حال اجراست که این پروژه با روند بسیار مطلوبی تداوم دارد.
وی تصریح کرد: تا نیمه نخست سال جاری تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز تأکید کرد: بخش صنعت و تولید موتور محرکه اقتصاد استان است که این موتور با انرژی پاک، ارزان و قابل دسترس گاز طبیعی بازدهی چندین برابری در توسعه پایدار خواهد داشت، لذا توزیع گاز در این بخش های زیرساختی اولویت اجرایی شرکت گاز خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh