آمار بازدید
امروز:
96
ديروز:
1618
ماه:
55124
سال جاری:
888242
كل:
3967867
تاریخ : شنبه 27 مرداد 1403
کد 1470

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

تعامل سازمان های مسئول، حلقه گمشده در بحث ایمنی گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیّت ایمنی گاز طبیعی به عنوان مسأله اجتماعی گفت: هم افزایی و تعامل دستگاه های مسئول حلقه گمشده در بحث ایمنی گاز طبیعی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: سال گذشته ۴۳ نفر صرفاً به دلیل ناآگاهی و سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی جان خود را از دست داده اند و جبران این ناآگاهی در جامعه صرفاً بر عهده شرکت گاز نیست.
وی با اشاره به مسئولیت های قانونی شرکت در توزیع گاز طبیعی ادامه داد: این شرکت تا تحویل گاز به علمک های مشترکین مسئولیت داشته و بر نحوه مصرف گاز در داخل منازل نظارت و تصرف قانونی ندارد و صرفاً در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در تنویر افکار عمومی و انعکاس اهمیت رعایت نکات ایمنی تلاش می کند.
کمالی گاز تحویلی تا درب منازل را ایمن و تحت کنترل و نظارت دقیق از لحاظ استانداردهای توزیع گاز دانست و اظهار کرد: در بحث مسئولیت های اجتماعی ضرورت دارد سایر سازمان های مسئول در بحث ایمنی گاز طبیعی اعم از سازمان نظام مهندسی، مدیریت شهری، اورژانس، مسکن و شهرسازی و... نقش سازنده در افزایش ایمنی، اطلاع رسانی و آموزش و کاهش تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن ایفا کنند.
وی تعامل دستگاه های مسئول و دارای فرایند مشترک را مطالبه مهم مردم در امور اجتماعی دانست و تصریح کرد: عدم تعامل بین سازمانی، بهینه کاوی و هم افزایی در ارتقای اطلاع رسانی و آموزش و کاهش تبعات ناآگاهی، شرکت ها را از توجه به مسئولیت های اجتماعی باز خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در جلب مشارکت بین سازمانی خاطرنشان کرد: امسال با پیگیری جدی موضوع از طریق مدیریت بحران استانداری و برگزاری جلسات مشترک بین سازمانی در کاهش تلفات ناشی از سهل انگاری و عدم بکارگیری نکات ایمنی در مصرف گاز اقدام خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh