سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در تأسی از دیدار صمیمی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملّی گاز ایران با نیروهای امداد گاز 194 همزمان با 194 امین روز سال، با نیروهای متخصص و متعهد این شرکت در امداد مکانیزه تبریز دیدار و ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی این همکاران، متوسط 9 دقیقه برای امداد رسانی به مشترکین گاز را مطلوب توصیف کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، فیروز خدایی ضمن بررسی نقشه تأسیسات استان، فلوچارت ارائه خدمات و سیستم های مکانیزه رصد نحوه امداد رسانی افزود: مکانیزه و مستندسازی فرآیندها راهکاری مهم برای ایجاد شفافیت، بهبود کارایی و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکردی بوده که این روند در سیستم های مکانیزه امداد کاملاً مشهود است.
وی تجهیزات پیشرفته توأم با توانمندی بالای نیروهای امدادی را پشتوانه ای مطمئن برای خدمت رسانی صادقانه به مشترکین گاز دانست و اظهار کرد: امداد مکانیزه ویترین خدمات شرکت گاز برای مشترکین بوده وضرورت دارد تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی صریح و شفاف در رکن امور این واحد قرار گیرد.
خدایی تأکید کرد: باید با بهره گیری از راهکارهای نوین، استانداردهای اجرایی و تجهیزات روز در ارتقای روند خدمت رسانی به مردم کوشا باشیم.
وی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 38 هزار 368 تماس وارده به شماره 194 ثبت شده که تیم های عملیاتی این شرکت در 10 هزار 681 پیام به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت از طریق شماره 194 امداد مکانیزه گاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست مشترکین عزیز می باشند.