آمار بازدید
امروز:
1046
ديروز:
1616
ماه:
49067
سال جاری:
858817
كل:
4049165
تاریخ : چهارشنبه 25 مهر 1403
کد 1509

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

تأسیسات گازرسانی با30 هزار و 557 عملیات نگهداری و تعمیرات آماده فصول سرد سال است

در 6 ماهه اول سال جاری و بر اساس برنامه نگهداری و تعمیرات شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، 30 هزار و 557 عملیات نگهداری و تعمیرات با هدف آمادگی تأسیسات گازرسانی برای توزیع مستمر ، ایمن و پایدار گاز مصرفی مردم اجرایی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر گفت: بر اساس سامانه مکانیزه IPCMMS ، عمده برنامه تعمیرات  و نگهداری در حوزه ابزار دقیق، امدادگر، مکانیک لوله، برق و حفاظت از زنگ، تأسیسات جانبی و خدمات فنی و مهندسی و ... بوده است.
خسرو آریان پور آمادگی تأسیسات گازرسانی را یکی از مهم ترین اقدامات اجرایی در آمادگی برای توزیع مستمر و پایدار گاز دانست و افزود: حفظ و نگهداری از شبکه گازرسانی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز  بوده و در همین راستا ، برنامه‌ریزی های دقیق سیستمی جهت تحقق عملیات نگهداری و تعمیراتی برای  حفظ سرمایه ملّی انجام پذیرفته  است.
وی اظهار کرد: این  حجم از عملیات  با هدف افزایش ایمنی، کاهش نشت گاز و اطمینان از عملکرد صحیح تجهیزات و تاسیسات گازرسانی صورت گرفته است. همچنین با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال، این اقدامات نقش بسیار مهمی در تأمین جریان مستمر و پایدار گاز طبیعی برای مشترکین خواهد داشت.
آریان‌پور در ادامه با سایر عملیات تعمیراتی شرکت علاوه بر موارد اعلامی اشاره و تصریح کرد: علاوه بر برنامه مکانیزه نگهداری و تعمیرات، این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری 76 مورد تعمیرات اساسی یا اورهال گرمکن ایستگاه های ورودی گاز شهرستان ها را عملیاتی کرده است.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در پایان با اشاره به آمادگی تأسیسات گاز و نیروهای عملیاتی برای توزیع پایدار گاز تصریح کرد: کارکنان خدوم شرکت پای کارند، مردم با مصرف بهینه و جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی، همیار این تلاشگران در حفظ پایداری انرژی و تداوم گرمابخشی شعله های آبی گاز در منازل هم استانی های عزیز باشند.
 
نظرات شما
captcha refresh