آمار بازدید
امروز:
1168
ديروز:
1919
ماه:
49080
سال جاری:
862752
كل:
4068737
تاریخ : يکشنبه 6 آبان 1403
کد 1520

پایش مصارف گاز 2 هزار و 200 مشترک عمده استان آذربایجان شرقی

در 6 ماهه اول سال جاری مصارف گاز 2 هزار و 200 مشترک عمده استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه دیده بان انرژی رصد و پایش شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس امور اندازه گیری شرکت با اعلام این خبر گفت: این پایش با هدف تحلیل مصرف مشترکین گاز و استفاده از آن برای شناسایی درگاه های هدررفت گاز انجام شده است.
کاظم طلوعی درخصوص سامانه دیده بان انرژی توضیح داد: نتایج تحلیل این سامانه به منظور اولویت بندی درگاه های محتمل جهت کشف مواردی همچون دستکاری و خرابی تجهیزات اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرد.
وی با اشاره به روند این پایش افزود: در این پایش ها سابقه ی مصرف در سالهای گذشته و تطبیق آن با مصارف فعلی با استفاده از روش های آماری مرتبط انجام شده است.
طلوعی اظهار کرد: بر اساس نتایج این پایش، مشترکین با مصارف نامتعارف شناسایی و در اولویت بازدیدهای میدانی جهت یافتن علت اصلی نامتعارف بودن مصرف گاز قرار می گیرند.
رئیس امور اندازه گیری با اشاره به اقدامات شاخص شرکت در حوزه اندازه گیری و حفظ پایداری در ایستگاه های گاز استان تصریح کرد: شناسایی درگاه های گاز گمشده از اقدامات شاخص اجرایی برای حفظ آمادگی در زمستان سرد سال است.
 
نظرات شما
captcha refresh