آمار بازدید
امروز:
1429
ديروز:
1430
ماه:
44770
سال جاری:
868830
كل:
3877009
تاریخ : چهارشنبه 8 آبان 1398
کد 318

دست همکاری روابط عمومی شرکت گاز و پژوهشکده سلامت اجتماعی شهید مدنی

روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و پژوهشکده سلامت اجتماعی و روان دانشگاه شهید مدنی طی جلسه ای، درخصوص همکاری مشترک بحث و هم اندیشی نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،در جلسه ای مشترک با حضور نمایندگان این پژوهشکده زمینه های فعالیت مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در توضیح این اقدام گفت: این جلسه مشترک با هدف  بهره گیری از تجریبات موفق پژوهشکده شهید مدنی در نیازسنجی و داده کاوی اجتماعی و همچنین انعقاد تفاهم نامه در راستای بهبود مسؤولیت های اجتماعی و ارائه راهکارهای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن در بین مشترکین گاز استان برگزار گردیده است.
غلامرضا قنبری با تاکید بر نقش مهم واحدهای پژوهشی در پیشبرد اهداف سازمان ها و شناخت مشتریان افزود: واحدهای پژوهشی با ابزارهای آماری، حلقه اطلاعاتی سازمان و مشتری می باشند که با شناخت نیاز مشتری، سازمان را در جلب رضایت و تحقق نیازها یاری می رسانند.
مهندس قنبری اظهار داشت: محصول این جلسات مشترک انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه مسؤولیت اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین چالش های سازمان های کنونی در قبال ذینفعان و همچنین نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در راستای حفظ جان و مال هم استانی ها در قبال مخاطرات ناشی از سهل انگاری در بکارگیری گاز طبیعی می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh