آمار بازدید
امروز:
623
ديروز:
4446
ماه:
45634
سال جاری:
870361
كل:
3908086
تاریخ : يکشنبه 19 آبان 1398
کد 323

هم استانی های زلزله دیده، نکات ایمنی گاز را بصورت جدی رعایت نمایند.

با وقوع زلزله 5.9 ریشتری در شهرستان میانه و پس لرزه های مکرر در این شهرستان و سایر شهرستان های استان، رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی ضروری است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،غلامرضا قنبری با اعلام این مطلب گفت: با وقوع زلزله، احتمال جابجایی وسایل گازسوز، تخریب دودکش ها و یا نشت گاز از اتصالات قوت گرفته و درصورت عدم توجه هم استانی های عزیز در بخش های زلزله دیده، بروز حوادث ناگوار انفجار، آتش سوزی و یا گازگرفتگی محتمل خواهد بود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز افزود: خوشبختانه در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، اقدامات لازم در قالب مدیریت بحران به عمل آمده و هم استانی های محترم در بخش های زلزله دیده نگرانی از قطع گاز با توجه به برودت هوا نخواهند داشت.
قنبری تاکید کرد: هم اکنون مهمترین دغدغه شرکت گاز حفظ ایمنی هم استانی های زلزله دیده همزمان با اقدامات امداد رسانی و مدیریت بحران می باشد.
سخنگوی شرکت گاز استان با اشاره به نکات ایمنی ضروری در بکارگیری مجدد گاز در مناطق زلزله دیده اظهار داشت: بازبینی بست اتصالات و شیلنگ ها با تست کف و صابون،بررسی شیر گاز ، بررسی رابط دودکش از وسیله گازسوزیا محل اتصال در دیوار مهمترین نکات در بکارگیری گاز می باشند.
رئیس روابط عمومی با یادآوری شماره 194 واحد امداد خاطرنشان کرد: درصورت هر گونه مواجهه با نشت گاز و یا سوالات ایمنی، واحد امداد بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هم استانی های عزیز خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh