آمار بازدید
امروز:
1489
ديروز:
1430
ماه:
44830
سال جاری:
868890
كل:
3877069
تاریخ : دوشنبه 25 آذر 1398
کد 349

رئیس اداره گاز هشترود پیش از خطبه های نماز جمعه :

هم اکنون بیش از 92 درصد خانوار های این شهرستان از گاز طبیعی بهره مند می باشند.

رئیس اداره گاز شهرستان هشترود، پیش از خطبه های نماز جمعه 22 آذرماه ،بهره مندی خانوارهای شهری و روستایی این شهرستان را بیش از 92 درصد اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره گاز شهرستان هشترود از طریق تریبون نماز جمعه به تشریح عملکرد اداره گاز پرداخت و اظهار داشت: از 185 روستای واجد شرایط گازرسانی در این شهرستان، 136 روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده و گازرسانی به 24 روستای جدید این شهرستان در مرحله انتخاب پیمانکار می باشد.
جواد اکبری به شاخص های گازرسانی در این شهرستان اشاره و گفت: اجرای بیش از 844 کیلومتر شبکه  و نصب 13098 انشعاب گاز از عملکرد اجرایی در حوزه گازرسانی شهرستان هشترود می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: در راستای حفظ محیط زیست و ارتقای چرخه تولید گاز 32 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان تأمین گردیده است.
اکبری با تاکید ویژه به ضرورت مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی به عنوان ضمانتی برای حفظ جان و مال همشهریان محترم ادامه داد: برنامه های فرهنگی در راستای نهادینه سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد که برگزاری برنامه های شادی در مدارس، ایستگاه های مشاوره ایمنی و... از جمله این اقدامات و برنامه ها می باشد.
رئیس اداره گاز شهرستان هشترود به حذف قبوض کاغذی گاز اشاره و تصریح کرد: در راستای حفظ محیط زیست و دسترسی آسان، از دوره بعد کلیه قبوض گاز به صورت الکترونیکی به مردم ارائه خواهد شد لذا از همین طریق خواهشمند است ضمن همکاری لازم ، مشترکین محترم شماره همراه خود را به اداره اعلام نمایند.
 
نظرات شما
captcha refresh