آمار بازدید
امروز:
1222
ديروز:
4446
ماه:
46233
سال جاری:
870960
كل:
3908685
تاریخ : شنبه 14 دي 1398
کد 363

در راستای اطلاع رسانی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز انجام شد:

آموزش دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در قالب برنامه های جنگ شادی

دانش آموزان مدارس استان آذربایجان شرقی در قالب برنامه های جنگ شادی با فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: این برنامه های آموزشی در قالب تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان که در چند فاز اجرایی در حال اجرا می باشد.
غلامرضا قنبری با اشاره به نحوه برگزاری این برنامه های آموزشی در قالب جنگ های ایمنی افزود: ضمن بخش بندی مناطق پرحادثه در استان آذربایجان شرقی بر اساس تحلیل حوادث ناگوار ناشی از گاز طبیعی ، آموزش دانش آموزان مدارس مستقر در این مناطق دارای اولویت بوده و در فاز اول اجرایی قرار دارد.
وی ادامه داد: برنامه های برگزار شده شامل نمایش، شعر خوانی، قصه گویی، مسابقه و ... برای دانش آموزان بوده که علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح برای آنان، سعی در انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه را دارد.
قنبری با تأکید بر نقش سازنده دانش آموزان به عنوان مروجان فرهنگ صحیح مصرف در خانواده ها تصریح کرد: فرزندان خانواده مهم ترین نقش را در ارتقای فرهنگ خانواده بر عهده دارند که ان شاء ا... با آشنایی هر چه بیشتر این قشر، شاهد کاهش روز افزون حوادث ناگوار ناشی از گاز باشیم.
سخنگوی شرکت گاز استان اظهار داشت: وفق تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش طی 2 ماه ، جنگ های ایمنی و مصرف بهینه برای دانش آموزان مناطق محروم در کلانشهر تبریز و تمامی شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
 
نظرات شما
captcha refresh