آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : يکشنبه 11 اسفند 1398
کد 418

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا:

جلسات اضطراری شرکت گاز استان از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می گردد

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جلسات اضطراری شرکت گاز استان از طریق ویدیو کنفرانس برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: براساس مصوبات جلسه مدیریت بحران و تأکید مدیرعامل این شرکت، بمنظور رعایت توصیه ها و الزامات پیشگیرانه در مواجهه با ویروس کرونا و از سویی انجام بموقع امور جاری شرکت و تداوم همکاری و هماهنگی واحدهای اجرایی و کلیه جلسات، گردهمایی ها و اجتماعات داخلی شرکت تا ایجاد شرایط ایمن، لغو و سایر جلسات اضطراری با زمینه و ماهیت فنی و عملیاتی، صرفاً از طریق ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.
سخنگوی شرکت گاز استان با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه استرس در مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: بکارگیری کلیه توصیه های پیشگیرانه ارائه شده از سوی مراجع و مقامات معتبر و متخصص رسمی کشور، از جمله رعایت بهداشت فردی و عمومی مهمترین رکن در شکست این ویروس جهانی می باشد.
قنبری به اقدامات ضربتی شرکت گاز استان در زمینه پاکسازی و ضدعفونی کردن فضاهای اداری، توزیع اقلام محافظتی از جمله ماسک، دستکش، دستمال اختصاصی و ... به کارکنان سازمان اشاره و تصریح کرد: به رغم شیوع جهانی و سریع این ویروس، درصورت رعایت نکات مورد ذکر توسط همکاران در سازمان و پرهیز از حضور در اماکن عمومی و رعایت سایر ملاحظات مربوط به محیط های اجتماعی و خانوادگی، گذر از این بحران مقطعی به فضل خداوند با سلامتی کامل و بدون هیچگونه نگرانی انجام خواهد گردید.
 
نظرات شما
captcha refresh