آمار بازدید
امروز:
35
ديروز:
1665
ماه:
44224
سال جاری:
867498
كل:
3877280
تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399
کد 452

پیام مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

همزمان با 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این روز را به پاس تقدیر از تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی، ضمن گرامیداشت این روز گفت: روابط عمومی پنجره ای رو به بینش، درک و شناخت دیدگاه های مخاطبین از طریق ارتباطات سازنده و هنر حفظ ارزشها و مردمداری است.
وی تصریح کرد: گرامی داشت 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان، بیانگر اهمیّت و جایگاه والای ارتباطات و روابط عمومی بوده و در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‏های صادقانه سخت کوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.
توحیدی یادآور شد: مجموعه تلاش های شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان در راستای خدمت رسانی صادقانه، زمانی تحقق خواهد یافت که منجر به رضایت مردم گردیده و مهمترین راه شناخت نیازها و ارتباط سازنده با مردم از طریق ابزار توانمندی همچون اصحاب قلم و رسانه و روابط عمومی محقق می گردد.
مدیر عامل شرکت گاز در پایان از همکاری های مستمر صدا و سیمای استان، اصحاب قلم و رسانه و سایر تلاشگران عرصه روابط عمومی که با صداقت و همدلی در اطلاع رسانی و شفاف سازی عملکرد  اقدام می نمایند، قدردانی نمود.
 
نظرات شما
captcha refresh