آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
1665
ماه:
44282
سال جاری:
867556
كل:
3877338
تاریخ : دوشنبه 16 تير 1399
کد 478

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیان نمود:

روند توسعه گازرسانی در استان آذربایجان شرقی مطلوب و چشمگیر است

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در شرکت گاز استان و بررسی روند اجرای پروژه های گازرسانی گفت: روند توسعه گاز در استان آذربایجان شرقی مطلوب و چشمگیر است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، دکتر داوودی، رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت گاز استان و گفتگو با مدیرعامل این شرکت افزود: بررسی عملکرد شرکت گاز استان حاکی از شتاب رو به رشد گازرسانی به روستاها و بخش های صنعتی استان در سال های اخیر می باشد.
وی با تأکید بر اتمام پروژه های در دست اجرا و مقاوم سازی شبکه های تحت بهره برداری اظهار داشت: استان در پایان راه گازرسانی شهری و روستایی قرار دارد.
توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت و روند اجرای پروژه های گازرسانی، تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و 96/67 درصد خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و با به ثمر رسیدن پروژه های در دست اجرا، بهره مندی خانوارهای روستایی به 99/25 درصد افزایش خواهد یافت.
وی در ادامه اظهار نمود: کل شبکه و انشعابات گاز در سطح استان، هر سال یک بار نشت یابی گردیده و ضمن ضخامت سنجی، پتانسیل نقاط منتخب اندازه گیری و بر اساس تحلیل نتایج درخصوص بازسازی و مقاوم سازی تصمیم گیری و اقدام می گردد.
خاطرنشان می گردد پس از اتمام بررسی عملکرد گازرسانی، رئیس مجمع نمایندگان استان به همراه مدیرعامل شرکت گاز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، شرکت نمودند.
 
نظرات شما
captcha refresh