آمار بازدید
امروز:
31
ديروز:
1947
ماه:
45424
سال جاری:
869855
كل:
3909441
تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1399
کد 531

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

گازرسانی به مناطق محروم، مهم ترین عملکرد دولت در زمینه توزیع عادلانه رفاه

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: توزیع عادلانه رفاه در سراسر کشور و گازرسانی به روستاهای صعب العبور و محروم، مهم ترین عملکرد دولت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی در تشریح عملکرد دولت در زمینه محرومیت زدایی گفت: از ابتدای فعالیت گازرسانی در استان تا پایان تیرماه سال 1392 تعداد 1034 روستا تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و طی 7 سال گذشته تاکنون تعداد 1108 روستا به مدار گاز کشور متصل گردیده که مقایسه این ارقام حاکی از رشد 107 درصدی در گازرسانی به واحدهای روستایی می باشد.

وی تصریح کرد: به رغم محدودیت های منابع و صعوبت های اجرایی مربوط به گازرسانی برخی از روستاهای محروم در دورترین نقاط مرزی استان که گاهاً مستلزم چندین ماه اجرای عملیات حفاری و شبکه گذاری، حتی از مسیر رودخانه و مسیر های سنگی می باشد، عزم و اراده دولت در تدوین تبصره های قانونی و تأمین بودجه و منابع مالی در گازرسانی به این مناطق محروم بوده است.

مدیرعامل شرکت اظهار داشت: هم اکنون 96/7 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با اتمام پروژه های در دست اجرای این شرکت در آینده نزدیک، تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان، به مدار مصرف گاز متصل خواهند شد.

نظرات شما
captcha refresh