آمار بازدید
امروز:
58
ديروز:
1947
ماه:
45451
سال جاری:
869882
كل:
3909468
تاریخ : دوشنبه 3 شهريور 1399
کد 537

تعامل با اصحاب قلم و رسانه جهت انعکاس مطلوب عملکرد گازرسانی در هفته دولت

در راستای انعکاس مطلوب و شفاف سازی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی استان، تعامل لازم با اصحاب قلم و رسانه صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: هفته دولت، فرصتی برای تعاملات سازنده تمامی دستگاه های اجرایی با همیاری و همکاری اصحاب قلم و رسانه در روشنگری خدمات و ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم است.

غلامرضا قنبری افزود: امسال به دلیل ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از پروتکل های بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری نشست های خبری با اصحاب قلم و رسانه، ضمن ابلاغ مراتب تبریک و قدردانی مدیرعامل شرکت گاز استان به خبرنگاران محترم برگزیده که بیشترین تعاملات خبری را داشتند، بروشور عملکرد و برنامه های هفته دولت در حوزه گازرسانی که حاوی اطلاعات پروژه های قابل افتتاح، اعتبار اجرایی، دستاوردهای مهم دولت در طول 7 سال گذشته و... بوده است، نیز برای بهره برداری های خبری به خبرنگاران محترم ارائه گردید.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اشاره به همکاری صدا و سیمای مرکز استان در پخش تیزرهای عملکردی یادآور شد: اصحاب قلم و رسانه، بازوان توانمند روابط عمومی شرکت گاز استان در انعکاس و شفاف سازی خدمات و عملکرد اجرایی می باشند.

نظرات شما
captcha refresh