آمار بازدید
امروز:
135
ديروز:
1665
ماه:
44324
سال جاری:
867598
كل:
3877380
تاریخ : دوشنبه 17 شهريور 1399
کد 558

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

آمار حوادث گاز طبیعی در 5 ماهه اول سال، با روند چشمگیری رو به کاهش می باشد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: بحمدلله آمار ماهانه حوادث گاز طبیعی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، با روند چشمگیری رو به کاهش می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت افزود: در 5 ماه ابتدایی سال جاری 67 حادثه ناشی از گاز طبیعی به وقوع پیوسته که در مقایسه با آمار مشابه سال قبل 40 درصد در آمار متوفیان و حدود 30 درصد در کل آمار حوادث، کاهش داشته است.

غلامرضا قنبری با اشاره به رویکرد جدید اطلاع رسانی حوادث و اتفاقات اظهار داشت: علاوه بر انتشار اخبار و آمار حوادث و اتفاقات ناشی از مصرف غیرایمن گاز طبیعی از طریق کانال های مختلف اطلاع رسانی از جمله فضاهای مجازی، کلیه حوادث بوقوع پیوسته با ذکر محل، علت و نظریه کارشناسی در راستای ارتقای آگاهی عمومی و توسعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه در پورتال رسمی شرکت گاز استان نیز قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز و اقدامات و محتواهای آموزشی شرکت در ماژول های مربوطه در سایت در حال بارگذاری می باشد.

قنبری اظهار داشت: کماکان نشت گاز از شیر مصرف به دلیل عدم نصب درپوش، نشت از شیلنگ گاز به علت پاره گی، مسدود بودن مجاری دودکش اصلی ترین علل حوادث ناشی از گاز می باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در راستای عمل به مسؤولیت های اجتماعی و اطلاع رسانی های لازم باهدف حفظ جان مشترکین، برنامه ها و تدابیر لازم اتخاذ و در حال اجرا می باشد که اخبار آن متعاقب حصول نتایج پیش بینی شده، انعکاس خواهد یافت.

نظرات شما
captcha refresh