آمار بازدید
امروز:
559
ديروز:
1665
ماه:
44748
سال جاری:
868022
كل:
3877804
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1399
کد 713

مشارکت 11 هزار و 190 دانش آموز در مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه

برگزاری مسابقه آنلاین زنگ ایمنی در خانه با شرکت 11 هزار و 190 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی پایان پذیرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: این مسابقه با هدف سنجش میزان آگاهی دانش آموزان از خطرات ناشی از گاز طبیعی و میزان اثربخشی محتواهای تولیدی ویژه دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی استان، برگزار گردیده است.
غلامرضا قنبری افزود: این مسابقه عمومی بر اساس تصمیمات متخذه در کارگروه استانی مقابله با مسمومیت ناشی از گازها و با همکاری مشترک آموزش و پرورش، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی و شرکت گاز برگزار گردیده است.
وی با اشاره به مقبولیت آموزش های مجازی در حوزه مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی اظهار داشت: مطالب آموزشی و مسابقه برگزار شده بیش از 382 هزار و 590 بازدید کننده در سطح مدیران و مربیان آموزشی، اولیاء و دانش آموزان داشته و نهایتاً 11 هزار و 190 نفر در این مسابقه شرکت نموده اند.
قنبری اظهار داشت: بر اساس قرعه کشی سیستماتیک و نظام مند انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، ظرف هفته آتی به 300 نفر از برندگان این مسابقه جوایزی از سوی کارگروه استانی ارائه خواهد شد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در بخشی دیگری از سخنان خود به برنامه سال 1400 در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اشاره و اظهار داشت: با توجه به اثربخشی فرآیندهای علمی در حصول نتایج، در سال جدید نیز طبق روال امسال با بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت های پژوهشی و دانشگاهی در تحلیل نیازها و انتظارات ذینفعان سازمانی و کاهش مخاطرات گاز طبیعی تلاش مستمر به عمل خواهد آمد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh