آمار بازدید
امروز:
792
ديروز:
1665
ماه:
44981
سال جاری:
868255
كل:
3878037
تاریخ : يکشنبه 17 مرداد 1400
کد 796

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری عمومی است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری عمومی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید، محمّد صارمی، افزود: این روز، روز پاسداشت حق جویی و فرصتی برای تقدیر از یک سال تلاش بی‌وقفه و بدون چشم داشت اهالی رسانه و خبر در انعکاس و شفاف سازی عملکرد شرکت گاز استان و حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی به مردم است.
وی اظهار داشت: بدون ‌شک، رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این خبرنگاران است و تلاشگران صنعت گاز استان، همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی صادقانه به مردم بهره برده اند.
توحیدی با اشاره به همکاری تنگاتنگ خبرنگاران در انعکاس و بازنشر اخبار شرکت تصریح کرد: در سال 99 و بر اساس سامانه آمار و تحلیل اخبار،197 خبر و اطلاعیه شرکت،  توسط خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری و استانی 981 مورد بازنشر گردیده است.
وی توضیح داد: امسال رویکردهای ویژه ای در حوزه ارتباطات رسانه ای برنامه ریزی گردیده است که انعقاد تفاهم نامه همکاری با خانه مطبوعات استان، توسعه ارتباطات و تعاملات الکترونیکی، ارزیابی و تدوین فلوچارت مشارکت در بازنشر اخبار و ...  نمونه  هایی از این رویکرد می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم.
 
 
نظرات شما
captcha refresh