آمار بازدید
امروز:
311
ديروز:
1947
ماه:
45704
سال جاری:
870135
كل:
3909721
تاریخ : دوشنبه 1 فروردين 1401
کد 936

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی با تأمین گاز قریب به 10 هزار واحد صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با تأمین گاز قریب به 10 هزار واحد صنعتی استان تا پایان سال جاری، گام های مهمی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی برداشته شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با تأمین گاز قریب به 10 هزار واحد صنعتی استان تا پایان سال جاری، گام های مهمی در مسیر توسعه و رونق اقتصادی برداشته شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی در توضیح این خبر افزود: در حال حاضر قریب به 10 هزار مشترک صنعتی جزء و عمده مصرف کننده گاز طبیعی هستند و در چند سال اخیر بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، تعهدات این شرکت نزدیک رسانی به 1217 واحد صنعتی بوده که تا کنون با نزدیک رسانی گاز به 839 واحد صنعتی، عملکرد قابل قبولی در این حوزه ارائه شده است.

وی با اشاره به تأثیر اجرای مصوبه شورای اقتصاد در استان ادامه داد: با گازرسانی به واحدهای صنعتی مشمول این مصوبه، سالانه حدود 59 میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده که این امر تأثیر مستقیمی بر کاهش هزینه های سربار، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و ایجاد ارزش افزوده در محصولات داشته است.

توحیدی اظهار داشت: امسال در بخش گازرسانی به صنایع، برای تامین گاز طبیعی بیش از 80 هزار مترمکعب در ساعت، با صنایع عقد قرارداد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سال جدید نیز گازرسانی به بخش های صنعتی با اولویت در دستور کار قرار گرفته و با افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در تأمین گاز بخش های صنعتی جدید و حفظ پایداری جریان گاز سایر مشترکین تلاش مضاعفی بعمل خواهد آمد.

 

نظرات شما
captcha refresh